fredag 9 mars 2012

Naket...



...men inte så länge till. Och visst är det litet häftigt att man kan lägga ut en bild som visar en del av en kal ek och alla (?) vet exakt var på banan bilden är tagen?


Cykelvården pågår intensivt (på kvällstid) men en av hojarna (en av någon av sönerna utrangerad mountainbike) fick jag idag lämna till Liljegren för att få hjälp med baknavet som "nyper". Ett kort ögonblick, efter närmare en timmes mekande i går kväll, kände jag en antydan till triumf men högmod går, som bekant, före fall och efter ca 100 meter var det bara att kliva av och leda cykeln hem... Hur som helst så känns det bra att fixa till alla gamla cyklar/cykelvrak som står i garage och förråd. Exakt vad jag ska göra med dem när projektet är färdigt är just nu en smula oklart. Mountainbiken ska få ny sadel, belysning och skärmar och får sedan gå på export till Åland. Sedan får man väl ordna med en loppis eller någonting.


Ni får ha en trevlig helg, oavsett om ni tänker leta er ut till Sveriges bästa golfklubb (glöm inte kameran!) eller göra någonting annat (som att sätta era cyklar i stånd). Själv ska jag gå på en, som jag hoppas, intressant fotoutställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar